Rabu, 20 Mei 2009

burung puyuh berempah



dengar burung puyuh je semua dah tau rasa ke enakkan isi dia yang lembut je...kan kan kan heheheheh:boy10:hah pada sape2 yang nak oder burung puyuh berempah boleh lah oder kat nombor nih 0177618000(encik azli) perghhh burung puyuh berempah dia sangat lah berpuas hati..tinggal luar johor pun boleh juga oder...dia jual yang belum digoreng lagi so kene lah goreng sendiri...tapi rasanya memang lazat dan sungguh enak...nyum nyum...:boy5:



post signature

1 ulasan:

  1. mekasih ellyani krn sudi menjengah blog saya dan siap promosi burung puyuh lagi...hehe. Saya dan famili mmg minat memakannya. Ketika melawat anak di sekolah teknik Melaka dulu, selalu kami singgah di pasar lambak di SG Duyung dan beli burung puyuh goreng (harga rm3.50) Di BP tu, ellyani tinggal di mana, biasa jugak saya ke BP tu....

    saya akan masukkan blog ellyani dlm blog list saya ye... U hav a very nice blog & hepi blogging!

    BalasPadam